نمایشگاه بزرگ قرآنی در یزد گشایش یافت
کد خبر: 4048037
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸

نمایشگاه بزرگ قرآنی در یزد گشایش یافت

هشتمین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی استان یزد، عصر امروز با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان در محل حسینیه سید محمدآقا آغاز به‌کار کرد.

نمایشگاه بزرگ قرآنی در یزد گشایش یافتبه گزارش ایکنا از یزد، هشتمین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی استان یزد، عصر امروز، 20 فروردین ماه با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد و جمعی از مسئولان استان در محل حسینیه سید محمدآقا آغاز به‌کار کرد.

حسین دشتی، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه این نمایشگاه به ایکنا گفت: خوشبختانه امسال برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور پررنگ مؤسسات قرآنی آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در غرفه‌های عرضه کتاب، نرم‌افزار، محصولات فرهنگی،  عفاف و حجاب، مؤسسات قرآنی و معرفی توانمندی‌های آنان، مشاوره و ... برپا شده است.

دشتی افزود: در بخش جنبی نیز برنامه‌هایی از جمله جُنگ شبانه قرآنی کودک، برپایی محفل انس با قرآن و ... پیش‌بینی شده که شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در روزهای ۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه نسبت به بازدید این نمایشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha