محفل «انس با قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4048823
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

محفل «انس با قرآن» در یزد برگزار می‌شود

در حاشیه هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی استان یزد محفل «انس با قرآن» با اجرای قاریان و حافظان ممتاز این استان در حسینیه سیدمحمدآقا برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن در یزد برگزار می‌شودمحمدرضا خوش‌قلب، عضو هیئت مدیره مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد در حاشیه هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد در حسینیه سید محمدآقا در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری محفل انس با قرآن خبر داد و اظهار کرد: همزمان با برپایی این نمایشگاه و به همت این مؤسسه و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محفل انس با قرآن برنامه‌ریزی و مقرر شد در حاشیه این نمایشگاه برپا شود.

وی ادامه داد: این محفل با اجرای قاریان و حافظان ممتاز استان یزد از ساعت 17 امروز، 23 فروردین ماه در محل حسینیه سید محمدآقا واقع در خیابان انقلاب برگزار خواهد شد.

خوش‌قلب بیان کرد: از عموم مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد و قرآنیان استان دعوت می‌شود ضمن بازدید از نمایشگاه و فعالیت‌های قرآنی، در این محفل نورانی شرکت کنند.

یادآور می‌شود هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد با حضور مؤسسات قرآنی، ارائه دو هزار عنوان کتاب با تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصد، نمایشگاه آثار خوشنویسی، عرضه محصولات عفاف و حجاب تا ۲۶ فروردین ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام
captcha