تجلیل از ۴ دهه خدمات پیشکسوت قرآنی یزدی
کد خبر: 4049120
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

تجلیل از ۴ دهه خدمات پیشکسوت قرآنی یزدی

در حاشیه محفل انس با قرآن و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان یزد از چهار دهه خدمات قرآنی استاد محمدحسین صباغ، پیشکسوت قرآنی استان یزد تجلیل به عمل آمد. 

 استاد محمدحسین صباغبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با برگزاری محفل انس با قرآن که در حاشیه هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد به همت مؤسسه قاریان و حافظان استان برگزار شد، با حضور آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، مهدی تقوایی، مشاور عالی استاندار یزد، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فعالان قرآنی استان، از چهار دهه خدمات قرآنی استاد محمدحسین صباغ در حوزه تلاوت قرآن تجلیل به عمل آمد. 

استاد صباغ از قاریان پیشکسوتی است که فعالیت خود را در دهه پنجاه آغاز کرد و در طول چهل سال منشأ خدمات زیادی در دیار دارالعباده بوده است. برگزاری جلسات قرائت قرآن و تدریس فنون تلاوت و پرورش قاریان، داوری مسابقات، عضویت در گروه تواشیح و مدیحه سرایی ذوالفقار از دیگر فعالیت‌های این پیشکسوت قرآنی در این چهار دهه بوده است.

یادآور می‌شود هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد با حضور مؤسسات قرآنی، ارائه دو هزار عنوان کتاب با تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصد، نمایشگاه آثار خوشنویسی، عرضه محصولات عفاف و حجاب تا ۲۶ فروردین ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha