استعدادهای قرآنی شناسایی و حمایت شوند
کد خبر: 4049029
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

استعدادهای قرآنی شناسایی و حمایت شوند

مشاور عالی استاندار یزد بر شناسایی، رشد و حمایت از استعدادهای قرآنی تأکید کرد و گفت: ان‌شاءالله روزی بتوان دغدغه رهبر انقلاب در زمینه تربیت حافظ قرآن را تحقق بخشیده و شاهد جامعه قرآنی باشیم.

استعدادهای قرآنی شناسایی و حمایت شوندبه گزارش ایکنا از یزد، مهدی تقوایی، مشاور عالی استاندار یزد، امشب، 23 فروردین ماه در محفل انس با قرآن به همت مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد در حاشیه هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در حسینیه سید محمدآقا، از دست اندرکاران این نمایشگاه که در کمترین زمان نسبت به برنامه ریزی و برگزاری این نمایشگاه اقدام کردند، تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: با بازدیدی که از این نمایشگاه داشتم انصافاً اقدامات خوبی در راستای معرفی هرچه بهتر فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته و مؤسسات با دست خالی اما همت بلند فعالیت‌های قرآنی را پربارتر کرده و به ترویج آموزه‌های قرآنی اقدام می‌کنند.

تقوایی افزود: برگزاری این محافل نیز در حاشیه نمایشگاه قابل تقدیر است و امیدوارم در جایی که نیاز باشد، قرآن دست این بزرگواران را گرفته و نسبت به ترویج فرهنگ و معارف قرآنی بیش از پیش همت گمارند.

وی حضور پیشکسوتان قرآنی در این محفل را از دیگر ویژگی‌های ممتاز این محفل قرآنی دانست و بیان کرد: پیشکسوتان از افتخارات استان بوده و حضور آنها دلگرمی برای برگزارکنندگان است.

تقوایی تلاوت تعدادی از خردسالان و نوجوانان قاری و حافظ در این محفل را ستود و گفت: باید تلاش کنیم استعدادهای قرآنی شناسایی، رشد و حمایت شوند و ان شاءالله روزی بتوان دغدغه رهبر انقلاب در زمینه حفظ را تحقق بخشیده و شاهد جامعه قرآنی باشیم و به نقطه مطلوب برسیم. 

یادآور می‌شود هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد با حضور مؤسسات قرآنی، ارائه دو هزار عنوان کتاب با تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصد، نمایشگاه آثار خوشنویسی، عرضه محصولات عفاف و حجاب تا ۲۶ فروردین ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ میزبان علاقه مندان است.
 
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha