نمایشگاه قرآن زمینه را برای ورود علاقه‌مندان فراهم می‌کند
کد خبر: 4048770
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

نمایشگاه قرآن زمینه را برای ورود علاقه‌مندان فراهم می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: نمایشگاه قرآن فرصتی است که علاقه‌مندان به فعالیت‌های قرآنی می‌توانند با شناسایی علائق، نسبت به ورود به عرصه قرآنی اقدام کنند.

احسان عابدی، مدیرکل ارشاد یزداحسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد در حسینیه سید محمدآقا در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: اساساً رویدادهای فرهنگی و هنری با هر موضوعی که باشند، به ترویج همان موضوع که نمایشگاه در قالب آن برگزار می‌شود، کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی رویدادهای قرآنی در سطح جامعه افزایش یابد باعث جلب توجه مردم و فرهنگسازی آن موضوع می‌شود چرا که فضایی برای مردمی که علاقه مند به شرکت در این رویدادها هستند، فراهم خواهد شد تا هر چه بهتر و بیشتر از این فضا بهره‌مند شوند.

عابدی افزود: در حاشیه این رویداد قرآنی مؤسسات فرصتی خواهند داشت تا فعالیت‌های مؤسسه را به عموم مردم معرفی و محصولات خود را به نمایش گذاشته و در این نمایشگاه عرضه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در این راستا جذب حداکثری برای حضور در رویدادهای قرآنی رقم خواهد خورد بویژه در استان دارالعباده یزد که مردم قرآن دوست علاقه زیادی به تربیت و رشد قرآنی فرزندانشان دارند و لذا این موضوع به ما کمک می‌کند تا بستری برای ایجاد فضای قرآنی فراهم کنیم و راهنمایی برای خانواده‌ها باشد، در حقیقت این نمایشگاه نقش راهنما را دارد تا خانواده‌های قرآنی رشد و در جامعه شاهد گسترش آن باشیم.

یادآور می‌شود هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد با حضور مؤسسات قرآنی، ارائه دو هزار عنوان کتاب با تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصد، نمایشگاه آثار خوشنویسی، عرضه محصولات عفاف و حجاب تا ۲۶ فروردین ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ میزبان علاقه مندان است.
 
انتهای پیام
captcha