محفل «انس با قرآن» در یزد برگزار شد
کد خبر: 4049030
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

محفل «انس با قرآن» در یزد برگزار شد

محفل «انس با قرآن» به همت مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد و در حاشیه هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد در حسینیه سید محمدآقا برگزار شد.

محفل «انس با قرآن» در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، محفل «انس با قرآن»، امشب، 23 فروردین ماه به همت مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد و در حاشیه هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد در حسینیه سید محمدآقا برگزار شد.

در این نمایشگاه سه نفر از نوجوانان حافظ و قاری قرآن کریم به اجرای برنامه پرداختند، همچنین امیرحسین عطارزاده و ابوالفضل رنجبر از جوانان حافظ و قاری ممتاز آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند.

سخنرانی مهدی تقوایی مشاور عالی استاندار یزد، اجرای گروه تواشیح وارثین، تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط محمدحسین صباغ پیشکسوت قرآنی، سخنرانی آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و مناجات‌خوانی مهدی ضیافتی از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

در پایان این مراسم از چهار دهه فعالیت‌های محمدحسین صباغ پیشکسوت قرآنی استان تجلیل به عمل آمد. همچنین از کتاب «ارتباط صفت با آیه» که توسط امیرحسین عطارزاده، حافظ ممتاز استان و فعال قرآنی یزد منتشر و به چاپ رسیده، رونمایی شد.

یادآور می‌شود هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد با حضور مؤسسات قرآنی، ارائه دو هزار عنوان کتاب با تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصد، نمایشگاه آثار خوشنویسی، عرضه محصولات عفاف و حجاب تا ۲۶ فروردین ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ میزبان علاقه مندان است.
 
انتهای پیام
captcha