«شبخند قرآنی»؛ میزبان کودکان و نوجوانان یزدی
کد خبر: 4049376
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

«شبخند قرآنی»؛ میزبان کودکان و نوجوانان یزدی

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری جشن ویژه کودک و نوجوان با عنوان «شبخند قرآنی» در حاشیه نمایشگاه علوم قرآنی یزد خبر داد.

حسین دشتی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل ارشاد یزدحسین دشتی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی برای این دوره از نمایشگاه طراحی و پیش بینی شد که از زمان افتتاحیه تاکنون، هر شب ویژه برنامه‌ای اجرا و میزبان مردم دارالعباده است.
 
وی برگزاری محفل بزرگداشت بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه(س) به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد و محفل انس با قرآن کریم با اجرای قاریان و حافظان ممتاز استان و با حضور پیشکسوتان و فعالان قرآنی و همچنین آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد، مهدی تقوایی مشاور عالی استاندار یزد، عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... به همت مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد را از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد که هر کدام، از برنامه‌های جنبی متنوعی برخوردار بوده است. 
 
دشتی، ویژه برنامه مناجات‌خوانی به همت هیئت رزمندگان اسلام و نشست علمی صحیفه سجادیه را از دیگر برنامه‌ها در حاشیه نمایشگاه اعلام کرد و گفت: جشنی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «شبخند قرآنی» در حاشیه نمایشگاه برنامه‌ریزی شد که با اجرای عمو فردی‌نژاد و آقاایوالله، گروه میرمهنا در حال برگزاری است و تاکنون در سه شبی که اجرای برنامه صورت گرفته مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است و ان شاءالله امشب، پنجشنبه این شبخند قرآنی برگزار خواهد شد.
 
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: علاوه بر این برنامه‌ها مؤسسات قرآنی حاضر در نمایشگاه نیز کلاس‌های قرآنی و مرتبط با صحیفه سجادیه و نهج البلاغه را در بخش کلاس‌ها در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه دو روز به پایان نمایشگاه باقی است، از مردم درالعباده و دارالعلم استان یزد برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرد. 
انتهای پیام
captcha