شرکت شش هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور
کد خبر: 4049473
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

شرکت شش هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان از شرکت شش هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه پیام نور و ارسال ۹ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

رضا مختاری سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیین اختتامیه بیست‌وپنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور امروز، 25 فروردین‌ماه در سالن اهل‌البیت(ع) اصفهان برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.

رضا مختاری، سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان در این مراسم، با اظهار امیدواری از اینکه فعالیت‌های فرهنگی با محوریت قرآن بیش از پیش در فضای علمی کشور ادامه پیدا کند، گفت: با وجود شیوع کرونا، شش هزار نفر در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور شرکت کردند و امیدواریم در سال‌های آینده، با رفع این بیماری و محدودیت‌های مربوط به آن، تعداد شرکت‌کنندگان افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی افزود: ۹ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۸ هزار اثر متعلق به دانشجویان بود و هزار اثر نیز به کارمندان و اساتید دانشگاه پیام نور اختصاص داشت که پس از رصد آثار و برگزاری آزمون‌ها، ۹۸ اثر در بخش دانشجویی، ۱۷ اثر در بخش اساتید و ۲۷ اثر در بخش کارمندان پذیرفته شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان بیان کرد: مسابقات دانشجویی در هفت بخش اصلی و ۳۸ رشته و رقابت‌های کارمندان و اساتید نیز در سه بخش اصلی و ۱۳ رشته برگزار شد.

انتهای پیام
captcha