لزوم تخصیص منابع مالی برای تکمیل طرح‌های آبی در اردبیل
کد خبر: 4049570
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

لزوم تخصیص منابع مالی برای تکمیل طرح‌های آبی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: تکمیل طرح‌های بخش آب به خصوص در جنوب استان نیازمند تخصیص منابع مالی از طرف وزارت نیرو است و در این زمینه باید به صورت جدی ورود کنیم.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، روز گذشته، ۲۵ فروردین‌ماه، در بازدید از طرح آبی سفیدرود جنوب استان اردبیل، اظهار کرد: تکمیل طرح‌های بخش آب به خصوص در جنوب استان نیازمند تخصیص منابع مالی کافی از طرف وزارت نیرو است و در این زمینه بایستی به صورت جدی ورود پیدا کرده و هر گونه کوتاهی و سهل‌انگاری را در کنار بگذاریم.

وی بیان کرد: کم‌آبی و خشکسالی در نقاط مختلف استان اردبیل خطری است که با آن مواجه هستیم و برای حل این مشکل نیازمند همدلی و همکاری و نیز افزایش مسئولیت‌پذیری دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم هستیم تا بتوانیم با اقدامات عملی مسئولان در بخش‌های زیرساختی شاهد اقدامات امیدوارکننده باشیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: این فرصتی ارزشمند است که مسئولان باید قدردان آن باشند و با خدمت‌گزاری ارزشمند به مردم به تمامی اهداف توسعه‌ای جامه عمل بپوشانند که به همین منظور استفاده از ظرفیت‌های مناسب آب‌های سطحی در مناطق جنوبی استان نیازمند استفاده از منابع مختلف مالی با هدف تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام به خصوص در بخش آب است.

عاملی اظهار کرد: اعتبارات وزارت نیرو امسال به صورت چشم‌گیری افزایش داشته که به همین منظور استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری با توجه به قابلیت‌های موجود می‌تواند مشکلات و نگرانی‌های مردم را در رفع تنش آبی را با ورود سرمایه‌گذاران به حداقل برسانیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بتواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و با توجه ویژه به این ظرفیت‌ها می‌توان شاهد بهبود وضعیت موجود و دستیابی به اهداف مورد نظر بود که باید مورد توجه واقع شود و اقدامات اساسی در این زمینه انجام یابد.

انتهای پیام
captcha