مراسم شب‌های قدر براساس رنگبندی کرونایی برگزار می‌شود
کد خبر: 4049944
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

مراسم شب‌های قدر براساس رنگبندی کرونایی برگزار می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به مصوبات و تصمیات ستاد کرونا گفت: مراسم شب‌های براساس رنگ بندی کرونایی در وضعیت قرمز، زرد و آبی با ظرفیت مجاز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک در اماکن مسقف و غیر مسقف برگزار خواهد شد.

علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، 27 فروردین در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، اظهار کرد: انجام واکسیناسیون در مدارس ممنوع است و باید نسبت به اقناع و تشویق خانواده‌ها به تزریق واکسن اقدام شود.

مهاجر افزود: در این جلسه جهت برگزاری مراسم شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

وی گفت: در شب‌های قدر، در شهرهای با وضعیت قرمز، در اماکن مسقف با 30 درصد ظرفیت و مدت 90 دقیقه، در شهرهای نارنجی، در اماکن مسقف با 50 درصد ظرفیت و مدت 90 دقیقه، در شهرهای با وضعیت زرد، در اماکن مسقف با 70 درصد ظرفیت و مدت 90 دقیقه و در شهرهای آبی با رعایت فاصله و استفاده از ماسک مراسم برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: در اماکن غیر مسقف و فضای باز، محدودیت ظرفیت وجود نداشته اما استفاده از ماسک و رعایت فاصله الزامی است.

وی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر نیز با همین شرایط برگزار می شود، گفت: راهپیمایی روز قدس نیز پس از دوسال وقفه، برگزار خواهد شد.

مهاجر اعلام کرد: تاکنون 93.6 درصد دوز اول، 83.6 درصد دوز دوم و 37.9 درصد دوز سوم واکسن خود را تزریق کرده‌اند که بخشداران و دهیاران باید نسبت به آگاه‌سازی و ترغیب مردم نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha