استعدادیابی نوجوانان ورزقان با برپایی محافل قرآنی
کد خبر: 4050711
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

استعدادیابی نوجوانان ورزقان با برپایی محافل قرآنی

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون ورزقان از استعدادیابی نوجوانان و جوانان قرآنی این شهرستان توسط مجموعه مس سونگون خبر داد و گفت: این اقدام برای نخستین بار در سطح شهرستان انجام گرفته و مجتمع مس سونگون از صفر تا ۱۰۰ این کار را برعهده دارد.

استعدادیابی قرآنی، ورزقان، مس سونگونسید ابوالفضل اسماعیلی، مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون ورزقان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، در تشریح برنامه‌های این مجموعه در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مجتمع مس سونگون به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر استانی و کشوری را در سطح تمامی شهرستان و روستاهای تابعه به نام «هر شب، یک مسجد» برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری این محفل قرآنی با همت اهالی شهرستان و مجتمع مس سونگون تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و هر روز بعد از افطار و نماز مغرب و عشا، سخنرانی و قرائت قرآن و گاه اجرای گروه تواشیح انجام می‌گیرد.

اسماعیلی افزود: قاریان برتر قرآنی در این راستا با حضور در تعدادی از مساجد روستاهای ورزقان اقدام به استعدادیابی قرآنی نیز کرده و نوجوانان و جوانان مستعد و دارای استعداد در قرائت و حفظ قرآن کریم را شناسایی می‌کنند.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون گفت: پس از استعدادیابی قرآنی، کلاس‌های قرائت و حفظ قرآن را با حضور اساتید مجرب و توانمند قرآنی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنیم تا با پرورش استعدادهای منطقه بتوانیم قاریان و حافظان توانمند قرآنی را تحویل جامعه دهیم. 

وی اظهار کرد: این اقدام برای نخستین بار در سطح شهرستان ورزقان انجام گرفته و مجتمع مس سونگون از صفر تا ۱۰۰ این کار را برعهده دارد و کلاس‌های قرآنی را نیز به صورت کاملاً رایگان برای نوجوانان و جوانان عزیز شهرستان برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha