دوره‌های آموزشی اطلاع‌رسانی در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4051224
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

دوره‌های آموزشی اطلاع‌رسانی در کرمان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کرمان با بیان اینکه انعکاس اخبار قرآنی استان نتایج بسیار خوبی به دنبال دارد، گفت: جهاددانشگاهی کرمان آمادگی دارد کلاس‌های آموزشی اطلاع‌رسانی را به منظور آشنایی بیشتر مدیران مؤسسات قرآنی در خصوص انعکاس فعالیت‌های قرآنی برگزار کند.

نجمه موسی پور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، نجمه موسی‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمان، امروز، ۳۱ فروردین‌ماه در نشست با رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کرمان و رئیس گروه قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی و مردمی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند، به معرفی فعالیت‌های این نهاد در حوزه فرهنگی پرداخت و گفت: برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی با رویکرد تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی، برنامه‌ریزی‌های فرهنگی تربیتی و ایجاد آمادگی فکری و مکتبی برای قشر جوان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی انجام شده در حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی کرمان برای اجرای برنامه‌های متعدد قرآنی اعلام آمادگی کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی گزارش نویسی برای مدیران مؤسسات قرآنی استان کرمان به منظور انعکاس بهتر فعالیت‌های قرآنی انجام شده در کرمان، ضروری است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمان با بیان اینکه انعکاس اخبار قرآنی استان نتایج بسیار خوبی به دنبال دارد، گفت: جهاددانشگاهی کرمان آمادگی دارد کلاس‌های آموزشی اطلاع‌رسانی را به منظور آشنایی بیشتر مدیران مؤسسات قرآنی در خصوص انعکاس فعالیت‌های قرآنی انجام شده را برگزار کند.

حجت‌الاسلام احمد دوست‌محمدی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کرمان نیز در این نشست با تاکید بر لزوم انعکاس اخبار قرآنی استان، بیان کرد: فعالیت‌های قرآنی به دلیل شیوع کرونا در دو سال گذشته در استان کرمان بسیار کمتر شده بود و به دلیل آشنایی نداشتن موسسات با گزارش‌نویسی و یا اطلاع‌رسانی برنامه‌ها به خوبی منعکس نشده بود بنابراین ضرورت این امر می‌طلبد جلسات توجیهی و آموزشی برگزار شود.

رضا فتحی‌زاده، رئیس گروه قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز با بیان اینکه امروز مهمترین مشکل فعالیت‌های قرآنی جزیره‌ای عمل کردن است و باید اتحاد بیشتری در این زمینه داشت، گفت: ضرورت دارد بسیاری از اصحاب قرآنی استان در خصوص انعکاس فعالیت‌های خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

فتحی‌زاده با اشاره به امکانات خوب جهاددانشگاهی در برگزاری کلاس‌های آموزشی گفت: مهمترین اولویت در برگزاری دوره‌های آموزشی، آشنایی موسسات قرآنی با نحوه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام شده است.

انتهای پیام
captcha