راهپیمایی روز جهانی قدس در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4051422
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

راهپیمایی روز جهانی قدس در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های  بهداشتی در این استان خبر داد.

سعید رستگاری، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سعید رستگاری، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، 1 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد استانی بزرگداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس از شعائر اسلامی بوده و  اهمیت گرامیداشت این روز بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: با توجه به انجام واکسیناسیون عمومی و شرایط مساعد بیماری کرونا، امسال مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های  بهداشتی برگزار می‌شود.

رستگاری بر بهره‌مندی از ظرفیت ائمه جماعات مساجد، معلمان و اساتید در جهت ترغیب جامعه هدف و همچنین استفاده از ظرفیت کارکنان توسط دستگاه‌های دولتی برای هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم تأکید کرد.

حجت‌الاسلام متوسل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز با بیان اینکه روز جهانی قدس برگرفته از دین اسلام است گفت: نقشه‌هایی که دشمن برای تفرقه انگیزی بین جوامع سنی و شیعه دارد، در این روز با به صحنه آمدن همه جوامع بشری و حمایت از مظلومان نقش برآب می‌شود.

انتهای پیام
captcha