برگزاری دوره‌های آموزش حضوری پیشگیری اولیه از اعتیاد در اردبیل
کد خبر: 4051969
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

برگزاری دوره‌های آموزش حضوری پیشگیری اولیه از اعتیاد در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، از برگزاری دوره‌های آموزش حضوری پیشگیری اولیه از اعتیاد در این استان خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزش حضوری پیشگیری اولیه از اعتیاد در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزت‌الله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، چهارم اردیبهشت‌ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی پیشگیرانه در مسیر  مقابله و مبارزه با مواد مخدر نتیجه مطلوب‌تری خواهد داشت.

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر یکی از معضلات مهم اجتماعی است که بی‌تفاوتی نسبت به آن ممکن است دیر یا زود دامن‌گیر تک تک افراد جامعه و خانواده‌ها شود بنابراین همه موظف هستند در مقابله با این بلای خانمانسوز احساس مسئولیت کنند.

ضربی، با اشاره به این که این دوره‌ها به مدت دو ماه در شعبات جمعیت هلال احمر استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برای اعضا، مدیران و خانواده‌های اعضای جمعیت هلال احمر استان با هدف توانمندسازی اعضای تیم‌های حمایت روانی، اجتماعی و مربیان در قالب طرح ملی یاریگران هلال احمر برگزار می‌شود. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ادامه داد: در اجرای این طرح که در قالب شبکه‌سازی و سازماندهی تیم‌های آموزش دیده جمعیت هلال احمر در حوزه اعتیاد برگزار می‌شود، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز مشارکت دارد.

انتهای پیام
captcha