شرکت 6800 فرهنگی و دانش‌آموز یزدی در مسابقه «عطر انتظار»
کد خبر: 4052000
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

شرکت 6800 فرهنگی و دانش‌آموز یزدی در مسابقه «عطر انتظار»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از شرکت 5300 دانش‌آموز در مقاطع مختلف و 1500 نفر از فرهنگیان استان در مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» خبر داد.

سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزدسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری هشتمین دوره مسابقات کتابخوانی «عطر انتظار» با هدف گسترش ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان و همکاران فرهنگی اظهار کرد: این مسابقات از نیمه آذرماه 1400 آغاز و در این دوره از مسابقات 5300 دانش آموز از سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین 1500 همکار فرهنگی  شرکت کردند.

وی ادامه داد: برای این دوره از مسابقه کتاب‌های «پدری مهربان برای همه» ویژه مقطع ابتدایی، «تمنای وصال» ویژه مقط متوسطه اول و دوم و «نماز و مهدویت» ویژه همکاران فرهنگی در نظر گرفته شد.

غفاریان افزود: مرحله اول این مسابقه به صورت آنلاین در نیمه بهمن ماه سال گذشته برگزار شد و مرحله دوم با حضور منتخبان به صورت حضوری در نیمه اسفندماه برگزار و برگزیدگان مشخص شدند.

وی ادامه داد: 44 همکار فرهنگی، 70 دانش آموز در مقطع متوسطه و 78 دانش آموز در مقطع ابتدایی توانستند در هشتمین مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» برگزیده شوند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با تشکر از تمامی مدیران، معاونان، دبیران، کارشناسان قرآن و عترت و همکاران در مجموعه آموزش و پرورش، همچنین بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج)، اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان و استان و همکاران فرهنگی  صندوق نذر گل نرگس گفت: برگزیدگان این مسابقات در حاشیه محفل انس با قرآن در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد تجلیل می‌شوند. 

انتهای پیام
captcha