میزگرد تخصصی «وحدت و مقاومت» در ایکنای کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4052081
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

میزگرد تخصصی «وحدت و مقاومت» در ایکنای کردستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری میزگرد تخصصی «وحدت و مقاومت» در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در خبرگزاری ایکنای کردستان خبر داد.

مجید آوج معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: میزگرد تخصصی «وحدت و مقاومت» در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، نقش مقاومت در وحدت جهان اسلام، وحدت حول محور توحید و صبر و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و مسلمین روز سه‌شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه در خبرگزاری ایکنای کردستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این میزگرد با حضور حجت‌الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، دکتر اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی کردستان، دکتر عثمان یوسفی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان، ماموستا اقبال بهمنی عضو شورای افتای کردستان، ماموستا عبدالسلام محمدی، از اساتید مدارس علوم دینی اهل سنت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی و فرصتی مغتنم برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از آیات قرآن کریم بوده است که در این راستا و به منظور بهره‌مندی از فیوضات این ماه مبارک، برنامه‌های متنوعی در واحد فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان برگزار شده است.

وی افزود: در این راستا محفل انس با قرآن و کرسی تلاوت و تدبر در قرآن با موضوع «جایگاه علم در قرآن و ارتباط قرآن با علم» برای جهادگران جهاددانشگاهی کردستان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

آوج از برگزاری مسابقه پیامکی قرآن برای جهادگران جهاددانشگاهی کردستان خبر داد و یادآور شد: به منظور ایجاد انس و الفت بیشتر جهادگران کردستانی با قرآن این مسابقه پیامکی برگزار شده است که در قالب آن 10 سؤال چهار گزینه‌ای از اجزای مختلف قرآن مطرح شده است و در پایان به قید قرعه از برگزیدگان مسابقه پیامکی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha