نشست بصیرتی «روز قدس» در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4053179
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

نشست بصیرتی «روز قدس» در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس

نشست بصیرتی با موضوع «روز قدس» از سوی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

نشست بصیرتیبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست هم‌اندیشی بصیرتی با موضوع روز جهانی قدس از سوی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان لرستان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام درویشی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان روز گذشته، هفتم اردیبهشت‌ در مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار  شد.

حاضران در نشست بصیرتی بعد از نشست، مسیر مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س) تا گلزار شهدای گمنام دانشگاه لرستان را با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» با پای پیاده طی کردند.

حاضران با حضور در مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان سرافراز، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بیعت کردند.

سازمان بسیج اساتید استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با همکاری همدیگر این نشست بصیرتی را برنامه‌ریزی و اجرا کردند.

 

انتهای پیام
captcha