فلسطین امروز مقاوم‌تر و مصمم‌تر از همیشه است
کد خبر: 4053538
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

فلسطین امروز مقاوم‌تر و مصمم‌تر از همیشه است

استاندار یزد گفت: فلسطین زنده است و مقاوم‌تر و مصمم‌تر از همیشه در صحنه ایستاده و آتش مقاومت آن، شعله‌ورتر از گذشته شده است.

مهران فاطمی، استاندار یزد به گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، امروز، 9 اردیبهشت ماه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس نماد پاسداشت حرم مسجد الاقصی و دفاع از آرمان بزرگ قدس و مردم مظلوم فلسطین در همه ایام سال است.

وی افزود: فلسطین مسئله‌ای عربی و محدود به مرز‌های جغرافیایی نیست، بلکه مسئله‌ای جهانی است و به فرموده امام راحل (ره) پاره تن اسلام و مسئله همه جهان به شمار می‌آید و بر همه انسان‌های آزاده و خداجو واجب است با هر شیوه‌ای که ممکن است به دفاع از فلسطین بپردازند.

وی ادامه داد: جهان اسلام، جنایت‌های هولناک صهیونیست‌ها در صبرا و شتیلا، فریاد‌های محمد الدوره در آغوش پدر هنگامی که آماج گلوله‌های دشمن اسلام قرار گرفت، اشک کودکان غزه در هنگام شهادت مادران و پدران و آنچه بمب‌های خوشه‌ای و فسفری رژیم منحوس بر کودکان و زنان و مردان غزه و کرانه باختری وارد کرد را فراموش نمی‌کند.

فاطمی با اشاره به سخنان سردار شهید قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه «ما ملت امام حسینیم»، اظهار کرد: ما نیز همانند امام شهید خود فریاد «هیهات منا الذله» سر داده و اعلام می‌کنیم که ذلت ناپذیر هستیم.

وی با بیان اینکه ملت مسلمان به خوبی می‌داند که یزید امروز کیست، گفت: یزید زمان، سردمداران رژیم جعلی اسرائیل هستند که حتی به کودک شیرخوار و جنین در شکم مادران رحم نمی‌کنند.

استاندار یزد، دفاع از فلسطین را تحقق شعار «یالیتنی کنت معکم فافوز فوزا عظیما» عنوان کرد و گفت: فلسطین زنده‌ است و مصمم‌تر و مقاوم‌تز از همیشه بوده در صحنه ایستاده و آتش مقاومت هم شعله‌ورتر از گذشته شده است. همانگونه که فرمانده کل قوا فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید و به زودی در قدس شریف نماز جماعت خواهیم خواند.

سخنران مراسم روز قدس در یزد افزود: مقاومت مردم مظلوم در سوریه و یمن در برابر ددمنشان، شوق جوانان فلسطینی را برای مبارزه با دشمن صد برابر کرده و به جای سنگ، این نقطه زن‌ها هستند که قلب پلید دشمن را نشانه رفته و سر آنان را بر باد خواهد داد. دشمن، خیبر را به یاد آورده و دیگر آسوده نخوابد که محور مقاومت در سراسر این کره خالی، زوال اسرائیل را انتقام خون حاج قاسم عزیز قرار داده و لحظه از درنگ در خرابی خانه سست‌تر از عنکبوت صهیونیستی جایز نیست.

فاطمی با اشاره به اینکه هر جا صهونیست و سفارتخانه این رژیم حضور داشته باشد، معرکه نبرد است، گفت: سیاست خارجی دولت مردمی کاملاً واضح است و به تبعیت از منویات امامین انقلاب، «سازش و تسلیم هرگز، حمایت از مظلوم همیشه» است.

وی قدس شریف را مسئله اول جهان اسلام عنوان کرد و ادامه داد: آزادی قدس یک مسئله مذاکره ناپذیر است. ما به تبعیت از صلابت حیدر کرار و به حکم اشداء علی الکفار، دشمن شکن هستیم و تا آخرین قطره خون در این راه ایستاده ایم.

استاندار یزد حاکمان برخی کشور‌ها را به عبرت گرفتن از شکست آمریکا در سوریه و عراق فراخواند و تصریح کرد: دولت‌هایی که درصدد عادی سازی روابط با اسرائیل هستند از وضع صدام‌ها و قذافی‌ها و مبارک‌ها درس عبرت بگیرند تا بدانند تکیه بر قدرت زورگویان چیزی جز خیال باطن و گره بر باد زدن نیست.

وی با تأکید بر اینکه دولت در سیاست‌های خارجی حتی سر سوزنی در آرمان‌ها و حفظ منافع ملی مماشات نخواهد کرد، افزود: همه توان و هم و غم کارگزاران نظام بر این است که گره مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف را باز کنند. در استان یزد هم اقدامات گوناگونی رقم خورده که در فرصت مناسب گزارش آن ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha