بانوان حافظ قرآن در اردکان تجلیل شدند
کد خبر: 4054015
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

بانوان حافظ قرآن در اردکان تجلیل شدند

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اردکان از 26 نفر از بانوان حافظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی نورالزهرا (س) این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

بانوان حافظ قرآن در اردکان تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی، 10 اردیبهشت ماه و با حضور حجت‌الاسلام شاکر اردکانی امام‌ جمعه، سبزواری سرپرست فرمانداری و دیگر مسئولان شهرستان اردکان، از ٢۶ نفر از بانوان حافظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی نورالزهرا (س) تجلیل شد.

حجت‌الاسلام شاکر، امام‌ جمعه اردکان در این مراسم اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال به ما توفیق عنایت کند هر چه بیشتر با قرآن کریم انس داشته و از آموزه‌های قرآنی در زندگی خود بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اهمیت حفظ قرآن کریم و لزوم الگو بخشی به جوانان و نوجوانان، افزود: وظیفه داریم برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در شهرستان تلاش کنیم.

شاکر اظهار کرد: حفظ قرآن، نعمتی است که با امور مادی قابل‌ مقایسه نیست لذا از حافظان قرآن می‌خواهیم که در راه جذب دیگران، تربیت شاگردان، نشر و تبلیغ این فرهنگ به‌عنوان بهترین باقیات‌الصالحات در جامعه تلاش کنند.

وی از مؤسسات قرآنی و افرادی که در این راه تلاش می‌کنند و به‌ویژه از خانواده‌های حافظان قرآن که با حمایت و پشتیبانی‌های معنوی خود زمینه دستیابی به این موفقیت را فراهم می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

یادآور می‌شود برگزاری محفل قرآنی و تلاوت چند تن از قاریان و حافظان قرآن کریم، اجرای همخوانی قرآن، قرائت ابتهال و ادعیه قرآنی و اجرای تلاوت حافظان نوجوان قرآن کریم از جمله برنامه‌های این محفل معنوی بود.

انتهای پیام
captcha