ارائه خدمات امدادی به 400 یزدی در جریان برپایی نماز عید فطر
کد خبر: 4054764
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

ارائه خدمات امدادی به 400 یزدی در جریان برپایی نماز عید فطر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد از ارائه خدمات امدادی امدادگران این جمعیت به بیش از 400 نفر از هم‌وطنان شرکت‌کننده در نماز عید سعید فطر در سطح استان خبر داد.

محسن حرازی زاده، مدیرعامل هلال احمر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی هلال احمر؛ محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: 10 اکیپ امدادی شامل 12 نیروی عملیاتی کادر و 30 نفر نیروی امدادی داوطلب در نماز عید فطر به مردم استان خدمات دادند.

وی تصریح کرد: این نیروها با پشتیبانی هفت دستگاه آمبولانس و دو خودروی کمک‌دار امدادی، و همچنین برپایی ایستگاه‌های سلامت در تمام نقاط و محوطه داخلی محل برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان‌ها نسبت به ارائه خدمات امدادی به هم‌وطنان اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد افزود: در جریان این پوشش امدادی، 376 نفر از هم‌وطنان از خدمات درمان سرپایی جمعیت هلال‌احمر ( تست فشار خون و قند خون) بهره‌مند شدند.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به تعطیلات همزمان با عید فطر نیز گفت: از آنجا که چند روز متوالی مردم اقدام به مسافرت خواهند کرد به همه پایگاه‌های هلال احمر در سطح جاده‌های استان برای خدمات امدادی اعلام آماده باش کرده ایم.

وی همچنین از هموطنان خواست در سفرها نکات ایمنی را برای مسافرتی بهتر و مطمئن تر رعایت کنند و در صورت لزوم با شماره تلفن ندای امداد 112 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha