برگزاری مراسم رونمایی از کتاب نفیس قرآن و سنت در خرم‌دره
کد خبر: 4054993
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

برگزاری مراسم رونمایی از کتاب نفیس قرآن و سنت در خرم‌دره

مراسم رونمایی از کتاب نفیس سنت و قرآن به میزبانی فرهنگسرای امام خمینی (ره) خرم‌دره برگزار شد.

حجت‌الاسلام مرسلی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام‌ مصطفی مرسلی عضو دفتر مشاورت بین‌الملل مقام معظم رهبری شامگاه دیروز پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در این مراسم با تاکید بر ضرورت آشنایی جوانان با تاریخ کشورمان، عنوان کرد: آنان که با تاریخ دیروز بیگانه‌اند قطعا نسبت به آینده نیز بی‌تفاوت خواهند بود.

وی با بیان اینکه کسانی که با دیروز خود بیگانه‌اند تصویری برای فردا نخواهند داشت، اضافه کرد: جامعه‌ای که از دیروز خود بریده و منقطع است و نسبت به آینده تصویری ندارد، همواره با مشکل گم‌گشتگی وجودی و هویتی دست به گریبان خواهد بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم ما با ایستادگی در برابر دشمنان و سازندگی کشور پس از جنگ نشان دادند مردم قدرت‌مند و عزت‌مندی هستند، تصریح کرد: تاریخ کشور ما به ویژه بعد از انقلاب دارای نقاط سراسر سفیدی است که باید برای نسل جدید بیان شود.

این مسئول با بیان اینکه مردم ما برای پایداری این کشور جانفشانی کرده‌اند و کرامت مردم ما بیش از اینهاست، ادامه داد: برای حل مشکلات کشور باید اهتمام‌ جدی وجود داشته باشد و همه مشکلات را نباید بر سر تحریم خراب کرد بلکه سو‌مدیریت نیز در این زمینه تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه ما تحریم را به جان می‌خریم زیرا آزادی و مستقل بودن هزینه دارد، ادامه داد: امروز در بسیاری از عرصه‌ها موفقیم اما متاسفانه در شبکه‌های مجازی شاهد سم‌پاشی و پخش بذر ناامیدی هستیم.

به گزارش ایکنا، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره کتاب قرآن و سنت به خواستاری و اشراف میثم کرمی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره برگزار شد.

انتهای پیام
captcha