توسعه آموزش خانواده‌های نداجا در هم‌افزایی با جهاد دانشگاهی هرمزگان
کد خبر: 4055477
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

توسعه آموزش خانواده‌های نداجا در هم‌افزایی با جهاد دانشگاهی هرمزگان

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا هم‌افزایی با جهاد دانشگاهی هرمزگان را موجب توسعه آموزش خانواده کارکنان این نهاد دانست.

آئین توشیح تفاهم نامه همکاری مشترک نداجا و جهاد دانشگاهی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، امیر دریادار دوم رضا قربانی، فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز، 18 اردیبهشت‌ماه در آئین توشیح و تبادل تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک نداجا و جهاد دانشگاهی که به صورت ویدئو کنفرانس در بندرعباس و جاسک نیز برگزار شد، اظهار کرد: در اسفندماه سال ۱۴۰۰ نخستین گفتمان بین نیروی دریایی منطقه یکم امامت و جهاد دانشگاهی هرمزگان صورت گرفت که بسیار سازنده بود و نشان داد پتانسیل مناسب در نداجا و حرکت علمی و جهادی در جهاد دانشگاهی وجود دارد که می‌تواند مکمل یکدیگر باشد.

وی با بیان اینکه امروز این تفاهم‌نامه عملیاتی شد و نقطه شروعی مناسب برای دو ماراتنی است که جامعه هدفی ۲۰ هزار نفری از خانواده و فرزندان کارکنان نداجا در منطقه یکم امامت را به دنبال دارد، اظهار کرد: علاوه بر مجتمع کنونی با ۵ کلاس، مجتمع المهدی با ۱۰ کلاس و هنرستان فنی و حرفه‌ای واقع در شهرک ولیعصر نیز با تجهیزات فنی و سخت‌افزاری نیز همگی در خدمت جهاد دانشگاهی است تا بتواند دوره‌های آموزشی خود را برپا کند.

دریادار قربانی با اشاره به اینکه به‌کارگیری نیروهای بازنشسته نیروی دریایی در انتقال تجربه و دانش فنی نیز از راهبردهایمان است، عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی نوآوری و خلاقیت می‌تواند به جرقه‌ای برای ایجاد یا خلق یک ایده ختم شود که با توجه به توانمندی جهاد دانشگاهی آماده همکاری در این خصوص را داریم.

وی با بیان اینکه در کنار خانواده و فرزندان نیروهای نداجا، مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه هم در دستور کاری‌مان قرار دارد، خاطرنشان کرد: در راستای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه طبق فرمایش مقام معظم رهبری به کمک جهاد دانشگاهی برای تقویت بنیه فنی و انتقال تجربه و پرورش یک نیروی کار ماهر نیازمندیم.

 فرمانده منطقه یکم امامت نداجا با اشاره به اینکه هر چه پیش برویم به فصل‌های مشترک بیشتری خواهیم رسید، بیان کرد: با توجه به حضور پزشکان متخصص و حاذق در بیمارستان سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی نیز برگزاری دوره‌های آموزشی پزشکی برای خانواده و فرزندان کارکنان امری ضروری و به طور حتم با استقبال مواجه خواهد شد که با توجه به نیاز استان هرمزگان می‌تواند در پرورش نیروی کار مؤثر باشد.

وی در پایان با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی در امر آموزش در منطقه یک امامت وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک و حمایت جهاد دانشگاهی بتوانیم در این مسیر سربلند و شاهد ساختن جامعه‌ای از نیروهای ماهر و کار بلد باشیم.

یادآور می‌شود؛ تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، امروز، 18 اردیبهشت‌ماه، باهدف تقویت و توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی، کارآفرینی و اشتغال و پژوهشی به امضای رئیس جهاد دانشگاهی و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران رسید.

انتهای پیام
captcha