آزادی ۵ زندانی جرائم غیرعمد با هزینه احسان متوفیان در اردبیل
کد خبر: 4055896
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

آزادی ۵ زندانی جرائم غیرعمد با هزینه احسان متوفیان در اردبیل

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از آزادی ۵ زندانی جرائم غیرعمد با هزینه احسان متوفیان در اردبیل خبر داد و گفت: بازماندگان سه نفر از متوفیان ساکن این استان در سال‌جاری هزینه مراسم ترحیم را به آزادی پنج نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی اختصاص دادند.

آزادی زندانیان غیرعمدبه گزارش ایکنا از اردبیل، کریم‌الله محبوبی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل، ۲۰ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: ۲ خانواده تاکنون با اهدای هزینه مراسم و احسان، هر کدام در آزادسازی یک نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی مشارکت کردند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: بازماندگان سه نفر از متوفیان ساکن این استان در سال‌جاری هزینه مراسم ترحیم را به آزادی پنج نفر زندانیان جرایم غیر عمد و مالی اختصاص دادند.

وی افزود: یک خانواده نیز با اهدای هزینه مراسم و احسان در گرامی‌داشت چهلمین روز درگذشت پدر گرامیشان برای آزادسازی سه نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان اردبیل اقدام کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل بیان کرد: زندانیان مورد نظر بیش از ۷۴۵ میلیون و  ۳۴۸ هزار ریال بدهی داشتند که با تامین مبلغ ۵۳۰ میلیون ریال از زندان‌های این استان آزاد شدند و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی اضافه کرد: این خیرین گرانقدر در قالب پویش مردمی نذر هشتم نسبت به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی اقدام کردند و از سایر مردم نیک‌اندیش نیز انتظار می‌رود در این زمینه یاری‌گر ستاد دیه استان اردبیل باشند.

محبوبی گفت: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ بانک ملت، شماره حساب ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ بانک ملی در این کار خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha