برگزاری جشن بزرگ «شکوه مادری» در اردبیل + عکس
کد خبر: 4059578
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

برگزاری جشن بزرگ «شکوه مادری» در اردبیل + عکس

جشن بزرگ «شکوه مادری» به‌مناسبت هفته ملی جمعیت در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار شد.

برگزاری جشن بزرگ(شکوه مادری) در اردبیل + عکسهمزمان با سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر و هفته ملی جمعیت، جشن بزرگ «شکوه مادری»، بهمراه تجلیل از مادران جوان دارای سه فرزند و بیشتر در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار شد.

اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، تصریح کرد: جشن بزرگ شکوه مادری ویژه برنامه‌ای بود که بمناسبت هفته ملی جمعیت با همکاری کارگروه جمعیت قرارگاه فرهنگی فاطمه‌الزهرا(س) و جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع)، دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل و دیگر نهادهای فرهنگی در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این جشن تشویق و ترغیب خانواده پ‌ها به فرزندآوری و افزایش جمعیت جوان است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: در راستای طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده سازمان فرهنگی شهرداری اردبیل نیز با فرهنگسازی برنامه های مشارکتی با نهادهای فرهنگی را پیش بینی و اجرا می‌کند.

ابراهیمی همچنین با بیان اینکه مساله فرزندآوری و افزایش جمعیت که یکی از محور‌های مهم جهاد تبیین است؛ افزود: تحقق این امر نیاز به مشارکت همه نهادهای فرهنگی و فرهنگسازی است.

وی در تشریح ویژه برنامه‌های سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز مقاومت و ایثار، گفت: علاوه بر رویداد بزرگ فرهنگی و همایش بزرگ دهه نودی ها و هم خوانی نماهنگ «سلام فرمانده» در 18 خردادماه سال‌جاری در پیاده راه عالی قاپو، همایش ورزش صبحگاهی با عنوان« 8 همایش 8 ایستگاه» به یاد 8 سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

ابراهیمی تاکید کرد: این همایش ورزشی پنجشنبه 5 خرداد ساعت ۷:۳۰ صبح در ایستگاه‌های تندرستی شهرداری اردبیل، بوستان‌های(شفا، پارک بانوان، محوطه استادیوم کارگران، آرتا، زرناس ولایت، بوشلی و معلم) برگزار خواهد شد که به شرکت کنندگان در مسابقات برگزار شده در این همایش جوایزی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha