فعالیت 17 مهد و مؤسسه قرآنی در شهرستان بیجار
کد خبر: 4060917
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

فعالیت 17 مهد و مؤسسه قرآنی در شهرستان بیجار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اینکه خوشبختانه فضای دینی خوبی در شهر بیجار وجود دارد، گفت: در حال حاضر 12 مهد و پنج مؤسسه قرآنی در این شهرستان مشغول اجرای فعالیت‌های دینی و قرآنی هستند.

مهد قرآن

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از فعالیت 12 مهد و پنج مؤسسه قرآنی به ‌منظور آشنایی خردسالان با مفاهیم قرآنی در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد شش مرکز داخل شهر و شش مرکز در سطح روستاها و شهرهای بیجار فعال هستند.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب خانواده‌ها از برگزاری کلاس‌های قرآن به ویژه در مهدهای قرآن افزود: به طور میانگین در هر کلاس قرآن تعداد 30 دانش‌آموز مشغول یادگیری قرآن خواهند بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری آزمون‌های قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: آزمون حفظ قرآن و سایر رشته‌های آموزشی نیز پس از پایان دوره برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود و در صورت کسب حد امتیاز لازم گواهینامه به قرآن آموزان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح آموزش قرآن کریم ویژه خردسالان طی سال گذشته یادآور شد: کودکان چهار تا شش سال بیجاری طی این دوره آموزشی ۶۶ ساعته در قالب ۳۳ جلسه آموزشی، در حوزه مباحث نظری و عملی تحت آموزش‌های خاص قرآنی قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha