نبود هم‌افزایی موجب افت کارایی شبکه‌های فرهنگی شده است
کد خبر: 4061522
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۱

نبود هم‌افزایی موجب افت کارایی شبکه‌های فرهنگی شده است

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با اشاره به اهمیت کار شبکه‌ای سازمان یافته در عرصه جنگ نرم گفت: هم‌اکنون ده‌ها شبکه فرهنگی در کشور هستند که به‌دلیل نبود هم‌افزایی، کارآیی آن‌ها دچار افت شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع)، عصر چهارشنبه، 11 خردادماه در دیدار با سردار حیدر بابااحمدی، رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور به نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی اشاره و بر ضرورت تداوم نقش‌آفرینی مساجد در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: لازم است همگان در جهت تحقق الگوی پایگاه‌ها و مساجد محله‌محور مشارکت کنند تا نقش‌آفرینی و کمک نیروهای مردمی بسیجی در رفع مشکلات و بهبود شرایط محلات، برجسته‌تر شده و در مقابل، مسئولان به پاسخگویی به این مطالبات و انجام وظایفشان در برابر شهروندان ترغیب شوند.

وی با اشاره به اهمیت کار شبکه‌ای سازمان یافته در این عرصه، بیان کرد: هم‌اکنون ده‌ها شبکه فرهنگی در کشور هستند که به‌دلیل نبود هم‌افزایی، کارآیی آن‌ها دچار افت شده است. برای مقابله با جنگ نرم دشمن، لازم است همه دستگاه‌های فرهنگی کشور با برنامه‌ریزی منسجم، همکاری و تعامل با هجمه‌های فرهنگی معاندین مقابله کنند.

کلانتری همچنین به نقش مهم مردم در پیروزی، تثبیت و بقای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: استمرار و برقراری انقلاب، بر پایه مردم است و باید به این نکته توجه اساسی داشت.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) افزود: به همین دلیل است که استکبار جهانی همواره با ابزارهای مختلف از جمله جنگ رسانه‌ای و ناتوی فرهنگی پایه مردمی نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است و باید این نکته را مدنظر داشته باشیم.

وی بر ضرورت همراهی مسئولان با مردم تأکید کرد و گفت: هرجا مسئولان، مردمی و پای کار بوده‌اند، در آن بخش، رشد و پیشرفت صورت گرفته است که چنین چیزی را در بسیج و سپاه شاهد هستیم.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با اشاره به خدمات سپاه و بسیج به مردم به خصوص اقشار محروم و ضعیف جامعه، بیان کرد: سپاه و بسیج هر کجا حضور داشته‌اند، منشأ خیر و برکت بوده‌اند. باید با تدبیر و برنامه‌ریزی، زیرساخت‌ها اصلاح و تقویت شود.

انتهای پیام
captcha