ضرورت توجه هنرمندان به تولید آثار فاخر در دهه کرامت
کد خبر: 4061754
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

ضرورت توجه هنرمندان به تولید آثار فاخر در دهه کرامت

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: هنرمندان باید نسبت به تولید آثار فاخر مرتبط با امام رضا(ع) به ویژه در دهه کرامت به جد تلاش کنند و بر معرفت و شناسایی درک محبت امام به مردم همت گمارند.

محمد مهدی نیکونژاد، عضو شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمد مهدی نیکونژاد، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد، 12 خردادماه در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: اقدام مذبوحانه و موزیانه عده‌ای شیطان‌صفت به ساحت مقدس امام مهربانی‌ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در جشنواره فیلم کن و تقدیر از فیلم موهن عنکبوت مقدس را شدیداً محکوم می‌کنيم و از همه هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگی درخواست داریم که در تولید آثار فاخر به خصوص در دهه کرامت که متعلق به امام رضا(ع) است به جد تلاش کنند و بر معرفت و شناسایی درک محبت امام به مردم همت گمارند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد افزود: از شاخص‌های هنرمند تراز انقلاب شهید سید مرتضی آوینی یا مرحوم نادر طالب‌زاده یا ابوذر روحی و امثالهم هستند که از ابزار هنر به بهترین نحو ممکن استفاده و با تولید آثار فاخر، خدمات کم نظیری را به جامعه ایران اسلامی ارائه کنند.

نیکونژاد اضافه کرد: توصیه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب در همه حوزه‌ها، همیشه این بوده که جهادی عمل کنیم یعنی عالمانه، کارشناسانه، میدانی با تلاش شبانه روزی و برای رضایت مردم و خشنودی حضرت حق، توأم با مطالبه دقیق و کار مداوم و بدون وقفه و فارغ از هر گونه ترسی، شجاعانه و بن بست شکن جلو بودیم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: هنرمند در تراز انقلاب هنرمندی است که به صورت جهادی دوشادوش مردم بن بست‌های واهی و قالب‌های متعدد را در هم شکند و هنر خود را با در نظر گرفتن موارد فوق عزت‌مدارانه خلق کند و با این کار دل دوستان را شاد و دل دشمنان را به وحشت اندازد. 

وی افزود: همانند سرود سلام فرمانده که یک کار ظریف و شجاعانه و در عین حال مخلصانه بود که به خاطر همین اخلاق اگر ضعف یا نقصی هم در کار بود پوشش داده شد و با فراگیری در سراسر کشور به یک کار استخوان دار مبدل گشت که موج این کار دل دوست داران اهل بیت و ولایت را خشنود و دشمنان ولایت و امام زمان را به وحشت و لرزه انداخت.

انتهای پیام
captcha