مهارت‌های قرآنی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کنترل می‌کند
کد خبر: 4061757
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

مهارت‌های قرآنی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کنترل می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در حوزه فرهنگی در استان با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی مواجه هستیم که با بهره‌گیری از مهارت‌های قرآنی می‌توان بسیاری از این آسیب‌ها را کنترل و پیشگیری کرد.

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد، 12 خردادماه در سفر یک روزه به شهرستان مروست، با امام جمعه این شهرستان و فرماندار مروست دیدار و گفت‌وگو کرد.

عابدی در این نشست بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ذیل مأموریت‌های خود، حوزه گسترده‌ای از فعالیت‌ها را بر عهده دارد که البته بین ساختار و امکانات و اعتبارات و شرح وظایف آن، تناسبی نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: ما در حوزه فرهنگی در استان با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی مواجه هستیم که مسائل خانواده، طلاق، اعتیاد و همچنین فضای مجازی از جمله آنها است که با توجه به فاصله برخی از شهرستان‌ها و روستاها از مرکز استان، شاهد کاهش این آسیب‌ها در برخی مناطق هستیم اما اگر توجهی به این آسیب‌ها نداشته نباشیم قطعاً شاهد افزایش آن خواهیم بود.

عابدی بیان کرد: مهارت‌های قرآنی از بسیاری از آسیب‌ها پیشگیری می‌کند و فعالیت‌های قرآنی به خوبی می‌تواند در شهرستان‌ها و روستاهای مختلف استان ترویج شود. نگاه ما به مناطق کمتر برخوردار است و سعی می‌کنیم که توجه بیشتری به این مناطق داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در حوزه فرهنگ و هنر، مروست از مناطقی است که از فرهنگ عامه بسیار قوی برخوردار است و لذا سعی می‌شود از این فرهنگ حمایت کنیم.

انتهای پیام
captcha