مدال خادمی امام رضا(ع) برای شهید سلیمانی با ارزش‌ترین مدال‌ها بود
کد خبر: 4063222
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

مدال خادمی امام رضا(ع) برای شهید سلیمانی با ارزش‌ترین مدال‌ها بود

یادگار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان مدال‌های زیادی را دریافت کرد اما خادمی امام رضا(ع) برایشان با ارزش‌ترین مدال‌ها بود.

مدال خادمی امام رضا(ع) برای شهید سلیمانی باارزش‌ترین مدال‌ها بودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی پانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید، زینب سلیمانی، یادگار سردار دل‌ها، شامگاه جمعه، 19 خردادماه در اجتماع بزرگ زیرسایه خورشید در محل آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد با اشاره به علاقه ایرانی‌ها به اهل‌بیت (ع) آن را امری خواند که تاریخچه‌ای طولانی دارد.

وی اظهار کرد: حاج قاسم مدال‌های زیادی را در این دنیا گرفت اما هیچ‌کدام از اینها برایش مهم نبود، آنقدر که به خادمی امام رضا(ع) افتخار می‌کرد به هیچ‌یک از این مقامات دنیوی افتخار نمی‌کرد.

یادگار حاج قاسم به تفسیرها و مصادیق مختلف خدمت اشاره کرد و گفت: خدمت در کشور ما مفاهیم مختلف دارد؛ خدمت به مردم، محرومان، مستضعفان جهان از این مفاهیم است.

وی به جنبه‌های مختلف خدمت حاج قاسم اشاره کرد و گفت: برای حاج قاسم خدمت تفاسیر زیادی داشت؛ چه در لباس خادمی امام رضا(ع)، چه در لباس سربازی مردم ایران، چه در میدان نبرد.

دختر شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله در هر لحظه و مکان خودمان را در لباس خدمت ببینیم و سعی کنیم تا آنجا که می‌توانیم به مردم خدمت کنیم و از شهید سلیمانی یاد بگیریم که در هر لباسی که هستیم خادم مردم و آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) و خادم خدا باشیم.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد، مسئول کانون جوانان رضوی یزد نیز در این مراسم، با اشاره اجرای 430 برنامه، از تغییر رویکرد برنامه جشن زیر سایه خورشید به اجتماع زیر سایه خورشید به دلیل سانحه قطار مشهد- یزد به فضای معنوی و توسل به امام رضا(ع) خبر داد.
انتهای پیام
captcha