نمایشگاه «ذخیره طلایی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4064612
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳

نمایشگاه «ذخیره طلایی» در یزد برگزار می‌شود

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان یزد از برپایی نمایشگاه «ذخیره طلایی» با هدف امیدآفرینی و جهاد تبیین از عیدقربان تا غدیرخم در این استان خبر داد.

نمایشگاه «ذخیره طلایی» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حسین عباسعلی‌پور، مدیر فرهنگ و آموزش بنیاد مهدی موعود(عج) کشور، ۲۵ خردادماه در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه ذخیره طلایی در محل ستاد اقامه نماز استان یزد اظهار کرد: در قالب این نمایشگاه محتوا به صورت فعالیت هنری به مخاطب ارائه می‌شود و سپس راویان نقش مهم و به‌سزایی دارند، استفاده از راویان با دانش بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را امیدآفرینی و جهاد تبیین برشمرد و گفت: فلسفه بحث مهدویت نیز امیدآفرینی است و جامعه‌ای که به آینده امیدوار باشد هیچگاه در برابر ظلم سر فرود نمی‌آورد. بحث امیدآفرینی باید غرفه به غرفه این نمایشگاه مشهود باشد و صرف اینکه گزاره تاریخی دیده شود اثرگذاری زیادی ندارد.

عباسعلی‌پور با اشاره به اعلام آمادگی بنیاد کشور برای هرچه برگزاری بهتر این نمایشگاه بیان کرد: مصاف حق با باطل، من می‌توانم در ظهور مؤثر باشم و هدف خلقت انسان از پیام‌های برپایی این نمایشگاه است.

محمود رستگاری، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان یزد نیز در این نشست گفت: نمایشگاه «ذخیره طلایی» از عید قربان تا غدیر در حسینیه ثارالله یزد برگزار خواهد شد و شب شعر مهدوی، سخنرانی و نشست تخصصی مهدویت ویژه دانشجویان و حضور شاعران کشوری در حاشیه این نمایشگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به جزییات این نمایشگاه از برپایی 14 غرفه از جمله حال در هال، تولد طلایی، عصر امروز، صعود چهل ساله، ذخیره طلایی و... خبر داد.

انتهای پیام
captcha