زدودن غبار محرومیت مناطق کم‌برخوردار از اهداف گروه‌های جهادی است
کد خبر: 4065015
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

زدودن غبار محرومیت مناطق کم‌برخوردار از اهداف گروه‌های جهادی است

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگاور گفت: زدودن غبار محرومیت در مناطق کم‌برخوردار و تعامل با مردم از دیگر اهداف بسیار مهم گروه‌های جهادی در مناطق محروم است.

گروه‌های جهادی

علی‌اکبر قارلقی، کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگاور در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۱۸ گروه جهادی در این شهرستان، اظهار کرد: اقدام گروه‌های جهادی مبتکرانه و تحقق‌بخش عدالت اجتماعی است و اقدامات و فعالیت‌های این گروه‌ها نقش مؤثری در محرومیت‌زدایی مناطق کم‌برخوردار دارد.

وی با بیان اینکه از اهداف اصلی فعالیت گروه‌های جهادی خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: هیچ خدمتی بالاتر و با ارزش‌تر از خدمت‌رسانی به مردم و محرومان نیست و افرادی که در این مسیر با کمترین امکانات تلاش می‌کنند اجر آن‌ها در نزد خداوند محفوظ است.

قارلقی با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته توسط گروه‌های جهادی در شهرستان کنگاور، گفت: فعالیت و اقدامات بسیاری توسط گروه‌های جهادی در این شهرستان انجام شده و از جمله آن‌ها توسعه فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی به ویژه در مناطق کم‌برخوردار بوده است.

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگاور تصریح کرد: زدودن غبار محرومیت در مناطق کم‌برخوردار و تعامل با مردم از دیگر اهداف بسیار مهم گروه‌های جهادی در مناطق محروم است.

وی استمرار فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم را زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی در این مناطق دانست و افزود: جنس اقدامات و کار‌های گروه‌های جهادی در مناطق کم‌برخوردار و محروم از جنس عبادت اجتماعی است و با نیت خدمت به مردم انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha