دوره‌های تقریب مذاهب اسلامی برای معلمان کردستانی برگزار می‌شود
کد خبر: 4065536
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

دوره‌های تقریب مذاهب اسلامی برای معلمان کردستانی برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در راستای انعقاد تفاهمنامه همکاری با آموزش‌و‌پرورش کردستان دوره‌های تقریب مذاهب اسلامی، توانمندسازی معلمان و توانمندسازی مدرسان گفتمان‌های دینی در کردستان برگزار خواهد شد.

تفاهم نامه آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 30 خردادماه در جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری با مدیرکل و معاونان آموزش‌و‌پرورش کردستان اظهار کرد: تفاهمنامه همکاری بین ادارات کل تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش کردستان به منظور تعمیق مبانی نظری، اعتقادی و تقویت هویت دینی و توانمندسازی همکاران فرهنگی منعقد شده است.

وی افزود: هدف از این تفاهمنامه توانمندسازی همکاران فرهنگی در زمینه مبانی نظری و اعتقادی و دینی و ایجاد فضای مناسب و استفاده از ظرفیت‌های مشترک دستگاه‌های فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ایجاد بینش و توانایی تحلیل در رویدادهای فرهنگی برای مقابله با تهاجمات فرهنگی را نیز از دیگر اهداف انعقاد این تفاهمنامه همکاری برشمرد و بیان کرد: برگزاری دوره‌های تقریب مذاهب، توانمندسازی معلمان و برگزاری دوره‌های توانمندسازی مدرسان گفتمان‌های دینی نیز موضوع این تفاهمنامه به شمار می‌رود.

وی در پایان یادآور شد: مدت تفاهمنامه همکاری بین ادارات کل تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش کردستان دو سال بوده که در پنج ماده و یک تبصره و در دو صفحه منعقد شده است.

انتهای پیام
captcha