برگزاری مراسم عقد 60 زوج جوان یزدی + عکس
کد خبر: 4065850
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

برگزاری مراسم عقد 60 زوج جوان یزدی + عکس

مراسم عقد و ازدواج 60 زوج جوان یزدی با عنوان «ایران جوان بمان» به همت مدیریت اجتماعی ناحیه شهید منتظر قائم در محل امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار شد.

برگزاری مراسم عقد 60 زوج جوان یزدی + عکسبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم عقد و ازدواج 60 زوج جوان یزدی با عنوان «ایران جوان بمان» به همت مدیریت اجتماعی ناحیه شهید منتظر قائم در محل امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدارجواد دشت آبادی، جانشین فرماندهی ناحیه شهید منتظر قائم، 31 خردادماه در این مراسم اظهار کرد: امروز با تهدید بزرگی در مبحث جمعیت روبرو هستیم؛ همه فعالان حوزه جمعیت باید گفتمان سازی دستورات و فرامین مقام معظم رهبری را در حوزه سبک زندگی جدی بگیرند و ضمن شناسایی آسیب‌های موجود دراین حوزه در جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی یک ازدواج آسان نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند. 

وی گفت: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را یک فرض قطعی و فوری عنوان فرمودند؛ همه افراد به نوبه خود رسالت سنگین جهاد تبیین را به ویژه در حوزه تبیین فرهنگ اسلامی و تأکید آن بر ضرورت ازدواج آسان و فرزندآوری را باید به نحو احسن انجام دهند. 

جانشین فرماندهی ناحیه شهید منتظر قائم بیان کرد: یکی از وظایف مهم بسیج در زمانی که ازدواج‌ها به دلیل موانع، تشریفات و تجملات، بسیار سخت شده است برگزاری این گونه مراسم‌های شاد، مفرح و معنوی برای جایگزینی فرهنگ غربی با اسلامی و تبلیغ ازدواج آسان جوانان است.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم، ضمن برگزاری مراسم عقد و ازدواج آسان برای این زوج‌های جوان از حضور گرم آنها در این مراسم معنوی و شاد تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha