اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره «شهود قدسی»
کد خبر: 4065978
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره «شهود قدسی»

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس آخرین مهلت ارسال به ششمین جشنواره ملی قرآن و هنر با عنوان «شهود قدسی» ویژه دانشجویان سراسر کشور را اول مردادماه اعلام کرد.

محمدرضا غلامپور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارسمحمدرضا غلامپور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه در سال جاری ششمین جشنواره ملی قرآن و هنر با عنوان «شهود قدسی» اجرا خواهد شد، آخرین مهلت ارسال به این جشنواره را اول مردادماه اعلام کرد.

وی ضمن دعوت از دانشجویان هنرمند سراسر کشور جهت شرکت در این جشنواره هنری قرآنی تصریح کرد: این جشنواره در سه رشته عمده تصویرسازی، لوگوتایپ و پوستر اجرا خواهد شد.

غلامپور با اشاره به موضوعات این جشنواره نیز گفت: شواهد و مصادیق قرآنی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، عناوین سوره‌ها و اسامی سوگندهای قرآنی برای طراحی لوگوتایپ، آیات امر به احسان و کمک به نیازمندان، آیات مربوط به عدالت، آیات امر به معروف و نهی از منکر، آیات مربوط به نماز، قصه‌های قرآنی برای تصویرسازی و آیات مربوط به جهاد از جمله موضوعات پیشنهادی این جشنواره هستند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت ارسال آثار می‌توانند آثار خود را به آدرس cul.fr@acecr.ac.ir ارسال کنند همچنین شماره تماس 07132300716 پاسخگوی سؤالات علاقه‌مندان خواهد بود.

وی در پایان گفت: سایت جشنواره به آدرس roytab.ir/shohoodeghodsi6 و http://Fars.acecr.ac.ir/fa/page/6895  است که اطلاعات جشنواره در آن‌ها بارگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha