مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در یزد تشکیل شد
کد خبر: 4069333
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در یزد تشکیل شد

مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان یزد بر اساس اصل هشت قانون اساسی با حضور جمعی از مسئولان و فعالان این عرصه آغاز به‌کار کرد.

آغاز بکار مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط عمومی امر به معروف استان، مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، 16 تیرماه با حضور جمعی از مسئولان و فعالان این عرصه آغاز به‌کار کرد.

اکبر فتوحی، رئیس این مجمع در حاشیه این مراسم گفت: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر بر اساس اصل هشت قانون اساسی از جوانان انقلابی، حزب اللهی و ولایتمدار تشکیل شده  است.

فتوحی افزود: این مجمع بر اساس سه قرارگاه دیده بانی، رصد و مطالبه گری فعالیت می‌کند و کار اصلی آن هم پیگیری سیاست‌های کلی نظام با کارشناسی، پژوهش و برنامه ریزی است.

وی با تأکید بر اینکه سیاست‌های کلی نظام در هیچ رده‌ای از استان نباید کمرنگ شود، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت همگانی شاهد خواهیم بود که هیچ حرامی در میدان مشاهده نشود، بلکه حضور پررنگ معروف را به ثبت برسانیم.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان یزد ادامه داد: احکام اسلامی باید در جامعه نمایان باشد و این با تحقیق و پژوهش و اندیشه‌ورزی محقق خواهد شد.

فتوحی گفت: امیدواریم استان یزد همانند سایر برنامه‌ها در راستای گام دوم انقلاب و زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) پیشقدم باشد.

انتهای پیام
captcha