برگزاری همایش سرگروه‌های جهادی در سمنان
کد خبر: 4069564
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

برگزاری همایش سرگروه‌های جهادی در سمنان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از برگزاری همایش سرگروه‌های جهادی با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کل کشور خبر داد.

برگزاری همایش سر گروه‌های جهادی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، امروز، 18 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش سرگروه‌های جهادی در روز 22 تیر ماه در شهرستان دامغان گفت: این مراسم با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کل کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش از ساعت 7 صبح در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار می‌شود اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش هم‌افزایی بین گروه‌های جهادی و تبیین نقشه راه این گروه‌ها در جهت خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به ثبت بیش از 1300 گروه جهادی در استان سمنان گفت: این همایش با حضور سرگروه‌های این گروه‌های جهادی برگزار خواهد شد.

به گفته کاشفی حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم موجب امید آفرینی و افزایش اعتماد مردمی به نظام و انقلاب خواهد شد که بر این اساس سپاه و بسیج محرومیت‌زدایی را از اولویت به یک ماموریت برای خود تبدیل کرده‌اند و در این راه از همه ظرفیت‌ها و توان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha