دوره ارتقاء قاریان و حافظان قرآن کریم در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 4070593
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

دوره ارتقاء قاریان و حافظان قرآن کریم در تبریز برگزار می‌شود

سرپرست امور قرآنی اداره‌کل اوقاف آذربایجان‌شرقی از برگزاری دوره‌ ارتقاء قاریان و حافظان چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ۲۸ و ۲۹ تیرماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

مهدی باغبان، سرپرست امور قرآنی اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی

مهدی باغبان نوین، سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری دوره‌ ارتقای قاریان و حافظان چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ۲۸ و ۲۹ تیرماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای تقویت و ارتقای سطح صوت و لحن قاریان و حافظان استان این اداره‌کل کارگاه‌های قرآنی برگزار می‌کند، اظهار کرد: دوره‌ ارتقای قاریان و حافظان قرآن با حضور مجیدی مهر، رئیس امور قرآنی سازمان و دبیر ستاد عالی مسابقات کشور و حاج حسن مختاری برگزار می‌شود.

باغبان ادامه داد: این دوره آموزشی درخصوص راهکارهای کاهش استرس در مسابقات و نیز تکنیک‌های تلاوت مسابقه‌ای برگزار خواهد شد.

سرپرست امور قرآنی اداره‌کل اوقاف آذربایجان‌شرقی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۴۸۴۱۱۳۱۸، ۰۹۱۴۱۰۱۵۱۸۱، ۰۹۱۴۶۶۰۸۵۲۷، ۰۹۳۶۴۱۸۸۲۷۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha