اراده همگانی برای رفع محرومیت‌ها لازم است
کد خبر: 4070880
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

اراده همگانی برای رفع محرومیت‌ها لازم است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت گسترش فعالیت‌های جهادی گفت: اراده همگانی و همکاری تمام نهادها باید ایجاد شود تا رفع محرومیت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن محقق شود.

بازدید از پروژه‌های جهاد آبرسانی استان فارس، سردار علی فدوی به گزارش ایکنا از فارس، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه امروز، 23 تیرماه در بازدید از پروژه‌های جهاد آبرسانی استان فارس، یکی از برکات انقلاب اسلامی را حرکت‌های جهادی برشمرد و گفت: پس از مدتی جهاد سازندگی را منحل کردند و مدت‌های زیادی بود که خلأ وجود جهاد سازندگی احساس می‌شد اما با تشکیل بسیج سازندگی دوباره جریان حرکت‌های جهادی احیا شد.

وی با بیان اینکه در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی کارهای عمرانی و جهاد آبرسانی در نقاط مختلف کشور در حال انجام هستند، افزود: بحمد الهی امروزه شاهد حرکت‌های جهادی با قدرت بالا و مهارت‌های فنی بیشتر هستیم و کار آبرسانی به روستاها در حال انجام است.

فدوی با ذکر این نکته که پروژه‌های آبرسانی با سرعت خوبی در حال انجام هستند، ابراز امیدواری کرد: تمامی پروژه‌های جهاد آبرسانی استان فارس تا پایان سال جاری به اتمام برسد و مشکل آب 372 روستا حل شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در عین حال یادآور شد: تعداد روستاهای استان فارس که با مشکل آب روبه‌رو هستند فقط روستاهای تحت پوشش این طرح نیستند و حتماً در آینده نیز تعداد روستاهای تحت پوشش طرح جهاد آبرسانی افزایش خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه آرمان و اهداف حرکت‌های جهادی بالاست، گفت: کارهای جهادی فقط معطوف به آبرسانی نیست و جهادگران در تمامی حوزه‌ها که لازم است ورود می‌کنند. هم‌اکنون نیز در مباحث راه‌سازی، ساخت مسکن محرومین، آبخیزداری و کشاورزی نیز وارد شده‌اند و باید دائم این فعالیت‌ها را گسترش داد و اراده همگانی و همکاری تمام نهادها باید ایجاد شود تا رفع محرومیت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن محقق شود.

بنا بر این گزارش، سردار فدوی از طریق بالگرد به همراه سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر به صورت میدانی از پروژه‌های تخته سنگ بیضا (۱۷ روستایی) و شرق مرودشت (۲۸ روستایی) بازدید کرد.

یادآور می‌شود، پروژه‌های آبرسانی 28 روستایی منطقه شرق مرودشت استان فارس توسط گروه جهادی شهید مالکوم ایکس در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha