درخواست 424 فعال قرآنی همدان برای بیمه صندوق هنر
کد خبر: 4071080
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

درخواست 424 فعال قرآنی همدان برای بیمه صندوق هنر

رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به وضعیت درخواست بیمه فعالان قرآنی این استان، گفت: 424 نفر از همدان اطلاعات خود را در سامانه مربوطه ثبت کردند.

هادی شیرمحمدی مسئول امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدانهادی شیرمحمدی، رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به وضعیت درخواست بیمه فعالان قرآنی این استان، اظهار کرد: سامانه جامع ثبت اطلاعات فعالان قرآنی در حوزه بیمه، سال گذشته کلید خورد که در این زمینه قرار شد اطلاعات پالایش و به روز شود.

وی افزود: از استان همدان نیز فعالان قرآنی رشته‌های مختلف اعم از مربیان قرآن که صرفاً از سوی اداره تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی معرفی و فعالیت داشتند می‌توانستند با مراجعه به این سامانه از مزایای این طرح استفاده کنند.

شیرمحمدی با اشاره به اطلاع‌رسانی که در بین فعالان قرآنی انجام شد، گفت: آخرین مهلت ورود به سامانه و ویرایش و ثبت اطاعات حدود یک ماه پیش بود که در این راستا 424 نفر از همدان اطلاعات خود را ثبت کردند.

وی بیان کرد: از این تعداد 332 نفر بعد از پالایش اطلاعات مورد تأیید نهایی قرار گرفتند و 92 نفر نیز شرایط لازم از جمله نقص مدارک داشتند که تأیید نشدند.

انتهای پیام
captcha