معلمان افسران سپاه پیشرفت هستند
کد خبر: 4071893
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

معلمان افسران سپاه پیشرفت هستند

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان، افسران سپاه پیشرفت نظام هستند و با تربیت آینده‌سازان ایران در استقلال کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی ستاد خبری مسابقات ورزشی فرهنگیان یادواره شهید ابراهیم هادی، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش شامگاه، 27 تیرماه در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور یادواره «شهید ابراهیم هادی» در تالار قدس که با حضور مسئولان کشوری و استانی و 720 نفر از بانوان ورزشکار فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: معلمین و دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند و برگزاری چنین برنامه‌هایی انرژی ما را مضاعف می‌کند.

وی افزود: معلمان نقش بی‌بدیلی در تربیت دانش‌آموزان برای حفظ استقلال کشور ایجاد کردند که موجب شد امروز بگوییم ما می‌مانیم و می‌توانیم.

نوری در ادامه اظهار کرد: امسال مسابقات ورزشی فرهنگیان به نام یکی از شاخص‌های تربیت‌بدنی نام‌گذاری شده است. شهید ابراهیم هادی هم در عرصه فرهنگ و هم عرصه ورزش، الگویی برای جوانان امروز است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهدای ورزشکار ما در عرصه جنگ پیش‌رو بودند و ما وام‌دار  این عزیزان هستیم، بیان کرد: مشهد‌الرضا مکان تحقق گسترش تمدن رضوی است، دقت کنید کجا ایستاده‌اید. امام رضا(ع) سازماندهی و شبکه گسترده‌ای را در اقصی نقاط ایران ایجاد و نیروهای بسیاری را اعزام کردند. امام‌زاده‌ها از یاران و والیان امام هشتم بودند و تمدن رضوی اینگونه شکل گرفته است.

نوری افزود: قبل از انقلاب می‌خواستند آثار تمدن رضوی را محو کنند که به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری این تمدن در حال توسعه و گسترش است.

در ادامه این مراسم سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: مسابقات ورزشی بانوان بعد از 16 سال توقف از 28 تیرماه در مشهد آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این مسابقات با حضور زنان معلم و ورزشکار در سه رشته بدمینتون، والیبال و پینگ پنگ در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha