بهزیستی و ستاد اقامه نماز یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
کد خبر: 4072289
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

بهزیستی و ستاد اقامه نماز یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

همزمان با چهل و دومین سال تأسیس بهزیستی، بهزیستی و ستاد اقامه نماز استان یزد به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین جامعه هدف این سازمان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بهزیستی و ستاد اقامه نماز تفاهم نامه همکاری امضاء کردندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از اداره‌کل بهزیستی استان یزد، اداره‌کل بهزیستی و ستاد اقامه نماز استان یزد به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین جامعه هدف سازمان بهزیستی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

رضا ابهت، مدیرکل بهزیستی استان یزد، 29 تیرماه در این مراسم گفت: محتوای تمام کارها و فرامین و برنامه‌های ما باید با توجه به فرهنگ اسلامی باشد.

ابهت با اشاره به گستره فعالیت‌های بهزیستی بیان کرد: 29 هزار معلول، 2 هزار و 500 زن سرپرست خانوار و بی‌سرپرست و 500 کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی هستند.

وی با بیان اینکه امورات ما باید رنگ و بو و چارچوب مفاهیم قرآن را داشته باشد، افزود: خدمت به مددجویان بهزیستی فرصت خوبی برای ما است اگر برنامه‌ها با اولویت فرهنگ اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد نیز با اشاره به عملکرد خوب بهزیستی در بحث اقامه نماز گفت: بهزیستی جزء چند دستگاه فعال استان و پیشرو است.

وی انجام کار فرهنگی بویژه برای قشر آسیب پذیر را مهم دانست و گفت: هم در بعد اقتصادی و هم در بعد فرهنگی باید برای خانواده‌ها کار کرد.

موسوی با تأکید بر توجه به نیازهای روحی افراد گفت: از نیازهای روحی فرزندان بهزیستی به خصوص فرزندان بی سرپرست نباید غافل شد.

یادآور می‌شود برگزاری دوره آموزشی نماز و مهدویت ویژه مربیان مراکز شبانه‌روزی، دوره آموزشی احکام و آداب نماز ویژه فرزندان بهزیستی و فرزندان کارکنان، تجلیل از فرزندان نومکلّف کارکنان و جامعه هدف و... برخی از مفاد این تفاهم نامه است.

انتهای پیام
captcha