اعزام ۱۳ دانش‌آموز گلستانی به مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری
کد خبر: 4072986
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

اعزام ۱۳ دانش‌آموز گلستانی به مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان از اعزام ۱۳ دانش‌آموز گلستانی به مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری خبر داد.

سید رضا حسینی رئیس اداره قران و عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان در اعزام دانش آموزان گلستانیسیدرضا حسینی، رئیس اداره قرآن‌،عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و مداحی در د‌و بخش مقدماتی و نهایی در روزهای 28 ، 29 و 30 تیرماه به صورت مجازی برگزار شد که از بین ۳۷۰ نفر دانش‌آموز گلستانی 13نفر به مرحله نهایی مسابقات کشوری راه یافتند و به تبریز اعزام شدند.

رئیس اداره قرآن‌، عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری به‌صورت حضوری از دوم تا هشتم مردادماه برای دانش‌آموزان پسر و دختر در شهر تبریز برگزار می‌شود که پس از شرکت در مسابقات و داوری  رتبه‌های برتر اعلام می‌شود.

حسینی بیان‌ کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات به‌صورت مجازی با مشارکت و اجرای دبیرخانه‌ها و قرارگاه‌های قرآن، عترت و نماز در شهرستان‌های گنبد‌کاووس و آزادشهر برگزار شد.

 وی گفت: امسال با حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان تعداد ۴۰۳ نفر در رشته‌های آوایی و پژوهشی قرآن‌، عترت و نماز شرکت کردند و به رقابت پرداختند.

انتهای پیام
captcha