خدمت‌رسانی موکب یزدی‌ها در مرز چذابه به زائران
کد خبر: 4073703
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

خدمت‌رسانی موکب یزدی‌ها در مرز چذابه به زائران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به احداث موکب یزدی‌ها در مرز چذابه گفت: این موکب در اربعین امسال پذیرای زائران امام حسین(ع) خواهد بود.

علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، 4 مردادماه در بازدید از کارگاه تولید اسکلت فلزی موکب حضرت سیدالشهدا(ع) مردم دارالعباده یزد در مرز چزابه اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد اربعین استان مبنی بر ساخت موکب زائران یزدی حضرت اباعبدالله(ع) در مرز چزابه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت.

وی ادامه داد: نقشه‌ها و سازه‌های ساخت موکب توسط معاونت محترم عمرانی تهیه شد و ساخت سازه‌های فلزی در دستور کار قرار گرفت و طی بازدیدی که از کارگاه ساخت این سازه‌ها صورت گرفت، مشخص شد تاکنون پروژه 70 درصد رشد داشته و تا دوشنبه آینده سازه‌ها به مقصد خوزستان و مرز چزابه ارسال خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد تصریح کرد: تا عاشورای حسینی سازه‌ها نصب و مراحل احداث سقف موکب عملیاتی خواهد شد.

عزیزی ویژگی این موکب را بهره‌مندی از المان‌های خاص یزد عنوان کرد و گفت: این موکب به فضل الهی در اربعین امسال پذیرای زائران امام حسین(ع) خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در خصوص میزان اعتبار ساخت این موکب اظهار کرد: اعتبار ساخت این موکب بالغ بر 200 میلیارد ریال بوده که تمامی آن از کمک‌های خیران تأمین شده و یک ریال از اعتبارات دولتی استفاده نشده است.

انتهای پیام
captcha