طرح قرآنی «امام حسين(ع)شيفته نماز و قرآن» در رفسنجان اجرا می‌شود
کد خبر: 4074413
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

طرح قرآنی «امام حسين(ع)شيفته نماز و قرآن» در رفسنجان اجرا می‌شود

مسئول قرآنی سازمان تبلیغات رفسنجان بیان کرد: طرح قرآنی «امام حسين(ع)شيفته نماز و قرآن» با هدف افزايش علاقه و انس شركت‌كنندگان در هيئات مذهبی با قرآن و آموزه‌های انسان‌ساز آن همزمان با ماه محرم در رفسنجان اجرا می‌شود.

اجرای طرح قرآنی امام حسين(ع)شيفته نماز و قرآن در رفسنجان

امیر زینلی مسئول قرآنی سازمان تبلیغات رفسنجان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان در خصوص برنامه‌های قرآنی شهرستان رفسنجان در ماه محرم بیان کرد: طرح قرآنی «امام حسين(ع)شيفته نماز و قرآن» با هدف افزايش علاقه و انس شركت‌كنندگان در هيئات مذهبی با قرآن و آموزه‌های انسان‌ساز آن در هيئات مذهبی رفسنجان در ماه محرم برگزار می‌شود.

وی افزود: با عنايت به حديث شريف ثقلين از جانب پيامبر مكرم اسلام(ص) و فرمايشات و منويات مقام معظم رهبر(مدظله‌العالی) در خصوص پرداختن به آموزه‌های قرآنی در هيئات مذهبی، این طرح با مشارکت سازمان تبليغات اسلامی، شورای هيئات مذهبی و اتحاديه موسسات قرآنی مردمی رفسنجان انجام می‌شود.

زینلی با بیان اینکه برنامه تلاوت قرآن در ايام محرم شامل دو بخش است، گفت: ختم كل قرآن كريم در شب شام غريبان یکی از این برنامه‌ها است که با توجه به سفارش و علاقه حضرت اباعبدالله الحسين(ع) به تلاوت قرآن كريم، در شب شام غریبان به نيت شهدای كربلا انجام می‌شود.

مسئول قرآنی سازمان تبلیغات رفسنجان بیان کرد: بخش دوم برنامه‌های قرآنی ماه محرم در رفسنجان تلاوت قرآن پيش از شروع مراسم عزاداری است و آيات با محوريت جهاد، ايثار، شهادت، آداب اجتماعی و... توسط قاريان شهرستان پيش از شروع مراسم، تلاوت و پس از آن ترجمه آيات مربوطه انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha