اجرای ششمین دوره از طرح ملی «قرار دوازدهم» در کرمان
کد خبر: 4075616
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

اجرای ششمین دوره از طرح ملی «قرار دوازدهم» در کرمان

ششمین دوره از طرح ملی «قرار دوازدهم» در بقعه عباسعلی کرمان برگزار و در جریان آن ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان توزیع شد.

جرای ششمین دوره از طرح ملی قرار دوازدهم در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، امروز، ۱۲ مردادماه در جریان اجرای ششمین دوره طرح ملی قرار دوازدهم که در زیارتگاه عباسعلی کرمان برگزار شد، بیان کرد: طرح ملی قرار دوازدهم هر ماه به نیت خیرخواهانه کمک به هم‌نوعان برگزار می‌شود و امروز ششمین دوره این طرح در کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره ۵۰۰ بسته معیشتی در شهر کرمان توزیع می‌شود که ارزش هر بسته حدود ۸۰۰ هزار تومان است. تعداد ۳۵۰ بسته نیز در شهرستان‌های استان کرمان توزیع خواهد شد که ارزش ریالی آن‌ها بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه کمک‌های این دوره از محل موقوفه میرزا حسین وزیر به تولیت دکتر خلیل‌پور در شهرستان کرمان توزیع می‌شود، گفت: در این دوره از اجرای طرح علاوه‌بر کمک مومنانه اقدامات دیگری از جمله پخت نان صلواتی به مناسبت ایام محرم، برپایی ایستگاه سلامت و اهدای دو سری جهیزیه به ارزش هر سری ۴۰ میلیون تومان انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در هر دوره از اجرای طرح قراردوازدهم یک کار به صورت ویژه انجام می‌شود که در این دوره برای ترک اعتیاد ۱۰ نفر اقدام شده است.

انتهای پیام
captcha