برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در قم تشریح شد
کد خبر: 4078098
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در قم تشریح شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم برنامه‌های استان قم در هفته دولت را تشریح کرد.

به گزارش ایکنا از قم، سید مهدی قریشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت که امروز 23 مردادماه در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه دستورالعمل فعالیت در هفته دولت ابلاغ‌شده است، با اشاره به اینکه مردم محور این دستورالعمل هستند و تمام فعالیت‌ها باید با این رویکرد دنبال شود، اظهار کرد: حضور استاندار قم در برنامه تلویزیونی، حضور در گلزار شهدا، دیدار با مراجع تقلید و خانواده شهدا، نشست معاونین و مدیران استان در مساجد، افتتاح پروژه‌ها، حضور استاندار و معاونین در نماز جمعه و ... از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت سه برنامه تجمعی خواهیم داشت، ادامه داد: نخستین جلسه تجمعی جلسه شورای اداری استان است؛ همایش روز کارمند نیز با دعوت از معاون رئیس‌جمهور برگزار می‌وشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ابراز کرد: همچنین یادواره شهدای کارکنان دولت را نیز خواهیم داشت که با دعوت از مقامات کشوری در محوطه استانداری قم برگزار می‌شود.

قریشی از برگزاری نشست خبری استاندار قم با اصحاب رسانه خبر داد و گفت: محتوای مطالب هفته دولت توسط ستاد آماده می‌شود؛ مدیران باید از این محتوا استفاده کنند تا در بیان مطالب شاهد وحدت و یکدستی باشیم.

انتهای پیام
captcha