مدیران ارتباط بیشتری با ائمه‌جمعه داشته باشند
کد خبر: 4079787
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

مدیران ارتباط بیشتری با ائمه‌جمعه داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر تعامل و ارتباط مدیران با ائمه‌جمعه و جماعات تأکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ارتباط بهتر و بیشتری با ائمه‌جمعه داشته باشند.

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه شورای اداری استان لرستان عصر یکشنبه، سی‎ام مرداد به ریاست فرهاد زیویار، استاندار لرستان و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد، معاونین استاندار و فرمانداران شهرستان‌های تابعه، مدیران کل ستادی استانداری لرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن آمفی‎تئاتر استانداری لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این جلسه، با بیان اینکه شورای اداری فراگیرترین و تاثیرگذارترین شورا و کمیته‌هایی است که وجود دارد و وظیفه خدمتگزاری به مردم است، گفت: پیشوایان معصوم هم خودشان در خدمت مردم بودند و هم شیوه خدمت‌گزاری را آموزش می‌دادند.

وی با بیان اینکه خدمت‌گزاری به مردم حد ‌و مرزی ندارد، افزود: امام حسین(ع) در اهمیت خدمتگزاری فرموده است: «نعمت خدمتگزاری به مردم را با رنج آنها کفران نعمت نکنید».

شاهرخی اضافه کرد: خدمات برخی از سازمان‌ها، عمومی است، خدمت‌رسانی در جامعه اسلامی از سوی  کارگزاران، مسئولان و متنفذان امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دولت هستیم و یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی‌ می‌داریم، اظهار کرد: این دو شهید بزرگوار خصلت‌های خاصی داشتند و حرکت ‌آنها در مسیر حرکت علوی، عدالت، ارزش‌ها و آرمان‌های حکومت اسلامی و نفی تبعیض و امتیازها و توصیه‌های فراقانونی و … بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه اگر کار مخلصانه برای خدا باشد به دنبال آن تمجیدهای مردم خواهد آمد اما اگر برای غیرخدا باشد ماندگار نخواهد ماند، افزود: هفته دولت فرصتی است برای ارزیابی و هر کس ارزیابی کار خود را انجام نقاط قوت و ضعف را شناسایی و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف را برطرف کند.

امام‌جمعه خرم‎آباد رونق اقتصادی، تولید و اشتغال‌آفرینی را مسئله اول لرستان دانست و با تأکید بر اینکه تولید مبتنی‌بر دانش‌بنیان مسئله کشور است، اضافه کرد: در ابتدا برای رسیدن به رونق اقتصادی باید مجموعه کارگاه‌ها، کارخانجات و صنایع تولیدی را حفظ کنیم و کاستی و مشکلات آنها را برطرف سازیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دومین موضوع برای رسیدن به رونق اقتصادی، باید به سمت تولید، اشتغال‌آفرینی بیشتر، کاهش بیکاری متورم حرکت شود، بر حفظ وضعیت موجود صنایع تأکید کرد و گفت: باید به سمت احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل و ایجاد کارخانجات جدید پیش برویم.

وی در خاتمه بر تعامل و ارتباط مدیران با ائمه‌جمعه و جماعات تأکید کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی ارتباط بهتر و بیشتری با ائمه‌جمعه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha