برپایی ۷۰ روضه خانگی با حضور پیرغلامان حسینی در کرمانشاه
کد خبر: 4080136
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

برپایی ۷۰ روضه خانگی با حضور پیرغلامان حسینی در کرمانشاه

نوزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی از امروز به مدت ۳ روز در کرمانشاه برگزار می‌شود که یکی از برنامه‌های این اجلاس برپایی ۷۰ روضه خانگی در منازل خانواده شهدا و ایثارگران خواهد بود.

روضه خانگیبه گزارش ایکنا از کرمانشاه، نوزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

خداپرست، دبیر اجرایی نوزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمانشاه در این خصوص، گفت: افتتاحیه این اجلاس بین‌المللی امروز از ساعت ۱۸ در کاروانسرای عباسی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی این اجلاس، افزود: برپایی محفل شعر عاشورایی در تکیه معاون‌الملک از برنامه‌های اجرایی این اجلاس است که روز چهارشنبه، ۲ شهریورماه جاری اجرا خواهد شد.

دبیر اجرایی نوزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمانشاه با اشاره به حضور ۲۰۰ مهمان داخلی در این اجلاس، گفت: ۴۰ مهمان خارجی از ۱۵ کشور برای حضور در این مراسم دعوت شده‌اند.

خداپرست افزود: امسال برای اولین‌بار تجلیل از بانوان فعال در این حوزه انجام خواهد شد همچنین ۷۰ روضه خانگی در منازل خانواده شهدا و ایثارگران با حضور پیرغلامان در کرمانشاه برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha