افتتاح ۱۱ پروژه گردشگری طی هفته دولت در فارس
کد خبر: 4080564
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

افتتاح ۱۱ پروژه گردشگری طی هفته دولت در فارس

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از افتتاح ۱۱ پروژه مهم گردشگری در استان فارس به مناسبت هفته دولت خبر داد.

سیدمؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدمؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس امروز، ۲ شهریورماه در جمع خبرنگاران از افتتاح ۱۱ پروژه مهم گردشگری در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی و با حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با استفاده از تسهیلات بانکی با حجم سرمایه‌گذاری به مبلغ ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۹۳ نفر افتتاح می‌شود.

وی افزود: طرح‌های قابل ‌افتتاح شامل ۴ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های شیراز، ممسنی، سپیدان، داراب است که با بهره‌برداری از آن‌ها زمینه اشتغال ۲۰ نفر فراهم می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: ۳ پروژه شامل یک اقامتگاه سنتی در شیراز با اشتغال‌زایی ۱۸ نفر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

محسن‌نژاد از بهره‌برداری مجتمع گردشگری در شهرستان سروستان خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ نیز در بنای ۱۸۰۲ مترمربع با اشتغال‌زایی ۳۰ نفر احداث‌شده است در این مجتمع گردشگری یک واحد اقامتی با ۱۲ اتاق و ۲۴ تخت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: علاوه بر این‌ها در این هفته ۳ پروژه هتل،۲ هتل در شیراز و یک هتل در شهرستان لامرد با اشتغال‌زایی ۲۵ نفر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha