ادای احترام مدیران ارشد استان کرمان به شهدا
کد خبر: 4080619
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶

ادای احترام مدیران ارشد استان کرمان به شهدا

همزمان با نخستین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، مدیران ارشد استان با حضور در گلزار شهدای کرمان و گلباران قبور مطهر شهیدان بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

مدیران ارشد استان کرمان گلزار شهدای کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، در نخستین روز از هفته دولت و به مناسبت گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، امروز،۲ شهریورماه مدیران ارشد استانی با حضور در گلزار شهدای کرمان و گلباران قبور مطهر شهیدان بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند تا کماکان در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌گام بردارند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم گفت: این هفته فرصتی است که دولتمردان خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم بیان کنند و تجلیل از دو شهیدی باشد که منشا این حرکت بزرگ تاریخی در هفته دولت شدند.

وی با اشاره به فضائل متعدد شهیدان رجایی و باهنر و با بیان اینکه اخلاص و کار برای خدا سبب ماندگاری این دو شهید شد، گفت: ویژگی دوم شهیدان رجایی و باهنر، کار جهادی و تلاش قابل توجه‌ آن‌ها در زندگی در دوران وزارت، نخست‌وزیری و ریاست جمهوری است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه بخش قابل توجه زندگی‌ شهیدان رجایی و باهنر، وقف در خدمت به مردم شد و در رابطه با کار مردم خستگی‌ناپذیر بودند، ساده زیستی را دیگر ویژگی بارز شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: شهادت، بهترین فضیلتی است که نصیب این دو بزرگوار شد.

امام‌جمعه کرمان با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی گفت: ایشان ۴۰ سال در سنگر جهاد ایستاد، اما آنچه عظمتش را جهانی و ماندگار کرد، شهادت ایشان است.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه امانتی که اکنون در اختیار ما قرار دارد، شهدا با خون خود حفظ کردند، افزود: هر کدام از ما مدیران در حوزه خودمان مسئول و پاسخگویی آنچه انجام داده‌ایم در محضر خداوند خواهیم بود.

استاندار کرمان از افتتاح بیش از ۶۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در سطح استان خبر داد، گفت: بیشترین تعداد پروژه‌های افتتاحی مربوط به بنیاد مسکن، نوسازی مدارس و مخابرات و بیشترین اعتبار مربوط به پروژه‌های شرکت گاز، برق منطقه‌ای و منابع طبیعی است.

انتهای پیام
captcha